Taco bar

2010-08-25 @ 21:20:56

Vilma och jag gick ner på stan strax efter 12 och mötte upp Emma för en tur på stan.
Traskade runt i lite affärer sen gick vi och luncha på Taco bar. När vi va mätta och belåtna så fortsatte vi
vår runda på stan :) Tack för en mysig lunch och tur på stan Emma! :)
Jag shoppade loss inne på H&M till Vilma, det va 10% för alla medlemmar
och så hade jag en rabattkupong på 50:- Handlar bara billigt :p haha
Kläderna jag köpte hänger på torkställningen, vi fick ta över tvättstugan efterForsbergs när de var klara så då tvättade jag upp de nya kläderna.
Vid 15:20 traska vi hemåt för då var fröken Vilma hungrig...ammade henne och sen mötte jag upp syster här ute på gatan och sen styrde vi våra barnvagnar mot pappa/morfars verkstad.

Ikväll har Mackan och Vilma varit hos Jens och jag har tvättat och diskat.
Bänkade mig nyss framför tv:n, strax börjar livet på BB.

Saknar mina grisar, hoppas de kommer hem snart <3

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback