Sover sött

2010-08-23 @ 09:39:55

Den här helgen försvann fort den också...ganska skönt att Mackan är pappaledig på måndagar för då får vi lite längre helg ;)
Igår va vi och hämta vårt nya soffbord....jag tror att jag är nöjd, måste vänja mig lite bara.
Nu vill jag bara ha en ny soffa också så tror jag att soffbordet kommer tillrätta ;) haha
Körde ett core-pass igårkväll, någongång kanske man kan få tillbaka de där magrutorna som man en gång hade...*hrm...* haha
Annars har vi haft en lugn och mysig helg, pysslade lite med Vilmas fotoalbum igårkväll, jisses vad kort vi har att sätta in...och jag som är sugen på att framkalla nya...men tror vi ska sätta in de vi har först.
Vi har sett på lite film i helgen:
Poster En galen natt (2010)Poster Wallander - Vittnet (2010)Poster Ong Bak 2 (2009)

Vet inte riktigt vad vi har på schemat idag förutom tvätta och åka till Maxi och handla...
Vi får se vad vi hittar på mer
Näe, nu kallar tvättstugan på mig.....här hemma är det jämnställt.
Mackan & Vilma sover och jag har tvättstugan ;) haha

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Amen öh köpa nya möbler nu elle? Har för mig att ni nyss fick barn, om ett år är det ju fullt röj och spill;)är la bättre att vänta med att köpa nytt tills man haft klart småbarn?

2010-08-23 @ 16:14:49

Postat av: Majjabajja

Du har alldeles rätt sis,vi fick barn för snart 2 mån sen :p hahaha

Nån ny soffa blir det inte förns vi köpt hus, om det va den du mena?

Men vårt gamla bord hade såna vassa hörn så vi kände att det va dags för ett nytt :)

2010-08-23 @ 20:50:53
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback