Vart man än går...

2010-08-02 @ 18:16:20

Mackan är iväg på fotbollsträning, jag surfar runt på lite bloggar & Vilma ligger bredvid mig och sover sött =)
Hänt i helgen då?
I lördags hade Mackan fotbollscup på Skogsvallen, Vilma & jag skjutsade honom till Skogsvallen strax innan 10 på morgonen. Sen åkte vi hem igen och åt frukost, gjorde iordning oss och sen åkte vi tillbaka till Skogsvallen och hejjade på pappa Markus. Tror det var tack vare vårt hejjande som de vann alla matcherna ;) haha

Cupen slutade vid 16-tiden, då åkte vi ut till Holmetorp. Markus syster med kille va på besök från Gnesta, så vi åkte ut och hälsade på.
I söndags hade vi en slappdag, pysslade med lite hushållssysslor, diska, vattna blommor, tog hand om strykhögen, dammsög...sånt där roligt som man måste göra ibland. På eftermiddagen åkte vi till Mackans jobb och kollade till Audin och när vi ändå var där så passade vi på att städa ur "peugeoten" och spola av den så nu är den ren och fin.
På kvällen blev vi uppbjudna till fam Forsberg på lite fika och bebisprat.
Mycket trevligt, det är så mysigt att få mysa med Skorpan! Moster solstråle!!
Idag har vi haft en slappdag, mycket Vilmamys!!! Det gillar vi...legat i sängen och bara myst med henne.
Vi tog en runda på stan på eftermiddagen, vart man än går i den är stan så möter man fam Forsberg.
De är överallt...hahaha ;)

Näe, nu ska jag ligga och snussa på min underbara dotter som ligger bredvid mig.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Snussa så hon får skavsår från mig också:)Kan va så att vi luktar oss till vart ni är, tips ta en dusch;)

2010-08-02 @ 20:16:19
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback