Vilma & snuttefilten

2010-08-09 @ 16:04:20

Än så länge går allt bra här hemma, vi lever ;)
Vi har väl inte gjort alltför mycket här hemma.
Mina mål var att äta frukost, duscha, ringa Storken och äta mat.
Jag har faktiskt uppfyllt alla mina mål, fast Storken hade bara telefontid mellan 8-12 och jag ringde 13:30 så jag får göra ett nytt försök imorgon.
Vilmas mål var att äta, kissa, bajsa och sova och jag måste säga att hon har uppfyllt de målen också ;)
Nu väntar vi på att pappa Markus ska komma hem från jobbet och sen blir det fotbollsmatch på Skogsvallen. Lite frisk luft ska vi allt få denna tråkiga/regniga dag. Tur det finns lite tak ute på Skogsvallen...

Tror Vilma gillar sin snuttefilt-Kalle kanin.


Kommentarer

Postat av: Lovisa

fin hon är hjärtat!! precis som sin mor och far.

När vi kommit iordning ordentligt så får ni komma förbi på lite fika, å gos;) puss

2010-08-09 @ 17:22:42
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Maria

Jaa, vi kommer jättegärna förbi på lite fika och spanar in eran nya lya. Och självklart lite Lovisa & Johab mys ;) Pussen

2010-08-10 @ 13:06:27
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback