Det är någon...

2010-12-14 @ 11:12:59

som stulit vår dörrkrans!!! Fy fan vad sur jag blev i söndags när jag såg att den var borta.
Vi hade köpt en fin dörrkrans från Blomsterlandet för 150:-, den fick hänga uppe 1,5 vecka sen va det nån jävla idiot som tog den (ursäkta mitt språk)
Vi har ju portkod så trodde saker och ting va hyffsat i säkerthet men icke...
Nu har jag satt upp en arg lapp på ytterdörren!!!
Hänt sen sist....?!
Jobbat ons, tors, fre, lör & sön.
I lördagskväll va jag på julbord med jobbet. Här kommer lite bilder..

Alla fastnade tyvärr inte på bild....

Igår va jag ledig, när Mackan slutade jobba vid 12 så åkte vi och fixade julgran och veckohandlade.
På eftermiddagen så tog Vilma och jag en promenad på stan, behövde nämligen fylla på min önskelista...
(vilket i-landsproblem) Mackan va kvar hemma för han skulle iväg och spela innebandymatch...
Bild på vår 2.0 gran kommer senare för nu måste jag fixa iordning mig för snart kommer svärmor och är barnvakt åt Vilmis och jag ska åka och jobba 13-20.

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Urgh, klåfingrade grannar är pest! Häng nåt giftigt åbäke nästa gång, som ger utslag eller så, som hämnd.



Ses imorrn! PUSS

2010-12-14 @ 16:51:15

Postat av: Anna

Hahaha så jävla kul att ni förfestar i butiken!!!

puss

2010-12-15 @ 16:56:49
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Hanna

Nae fy skäms på kranstjyven! Ja håller helt med Sarah, något giftigt som hämnd borde du ha.. :P Kul med julfest, snart tycker ja vi gör en liten runda ut också! :D

2010-12-17 @ 10:19:20
URL: http://hannalundin.com

Postat av: Maria

Sarah: Julkransen är nu återfunnen men nästa år så blir det fasen råttgift eller nåt på den så den får hänga kvar!!



Sis: Visst vettu, förfeststället nr 1 :P



Hanna:Mm, dumma kranstjyv, men nu är den tillbaka på sin plats igen! Aah, vi får se till o dra ihop nåt snart :)

2010-12-17 @ 22:00:48
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback