Det går inte...

2010-12-27 @ 11:02:16

...att ladda upp bilder på bloggen :( Så ni får vänta ett tag till på bilder ifrån julhelgen.
Igår jobbade jag 9-16, förstår inte varför Ikano-huset skulle öppan klockan 9.00...kunderna började trilla in efter 10.30 snåret....Men men det va ju för sig ganska skönt på morgonen, man kunde städa och plocka lite.
När jag kom hem så gjorde vi ett gipsavtryck av Vilmas fot, tog ett långt varmt bad och busade.
Just nu ligger skrutten och sover en liten förmiddagslur, jag sitter och surfar lite, Fredrik ringde nyss och undrade om jag kunde jobba kvällen ikväll, igår när jag jobbade så undrade han om jag kunde jobba morgonen idag...(så helst hade han nog velat att jag skulle jobba 10-20 idag) Tydligen är det lite sjukstuga på jobbet......
Men Mackan har träning ikväll och han har inte fått träna under hela december månad p.g.a att jag jobbat så han var inställd på att träna ikväll och så får det bli...
Men onsdag och torsdag jobbar jag, sen går jag hem och är mammaledig igen :)

Dags o göra sig iordning, snart kommer Mackan hem och då bär det av till Maxi för veckohandling.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback