Det händer grejer nu...

2010-12-06 @ 11:43:08

Har inte haft nån tid att blogga senaste dagarna, men här kommer ett inlägg.
Just nu ligger Vilma och sover så jag passar på att slänga ihop ett inlägg. När Vilma vaknat och ätit och Mackan kommit hem ifrån jobbet så ska vi till BVC för vägning, mätning samt vaccinering.
Åh, det kommer göra ont i mamma hjärtat även denna gång de sticker in sprutorna i vardera lår på henne.
Förra gången så blev hon lite trött efter vaccineringen men fick ingen feber eller så, så hoppas att hon slipper det denna gång med.
Jag ska iväg och jobba ikväll 18-20, heeeela 2 timmar ;)

Så vad har hänt sen sist:
Onsdag 1/12 : Jobbade 12-19
Torsdag 2/12: Jobbade 13-20
Fredag: Stan med Emma och på kvällen va det julbord med Mackans jobb.
Lördag: Fotografering på babysimmet, Mackan hade innebandymatch på eftermiddagen och på kvällen va Skorpan och Linus nere på lite bus och lek.
Söndag: Jobbade 12-17 + veckohandla på Maxi efter jobbet. Mackan och Vilma va på babysim och tog en promenad med Linus och Skorpan.

När jag kom hem efter jobb och handling igår så hade Mackan lagat mat, tänt massa ljus och satt på Norah Jones på Spotify :) Sablar vad fin han är!! :) <3

I torsdags 2/12 blev Vilma 5 månader! Det va inte bara hennes 5 månaders dag i torsdags utan även den dagen då hon äntligen kom runt från rygg till mage...som hon har kämpat och kämpat, armen har ju varit ivägen hela tiden men i torsdags släppte det! Vår duktiga tjeja!!


Kusinvitamin va nere på besök i lördagskväll:


Vi tog lite egna bilder på babysimmet i väntan på vår tur att bli fotograferade:



Kommentarer

Postat av: Angelica

Bra jobbat Vilma! hejja hejja säger Aimee. :)

2010-12-06 @ 21:24:55
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Maria

Åh tack snälla Aimee! Jag lär mig massa nya saker, superskoj :)

2010-12-07 @ 17:01:51
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback