Mina julklappar

2010-12-08 @ 11:25:23

Här kommer bilder på gårdagens shopping. Kände att jag va värd att köpa två julklappar till mig själv :P

Jacka från H&M

Kofta från GinaTricot

Just nu ligger Vilma och sover en liten förmiddagslur, när hon vaknar är det lunchtime och efter det är det bus och lek på schemat. Efter 15 åker jag till jobbet för att jobba 16-20. Farmor kommer och myser med Vilma när jag åker till jobbet eftersom att Mackan inte kommer hem förns ikväll från Göteborg.
Inatt har det varit ett par nappinstoppningar men annars har hon sovit bra. När jag hade ammat henne vid 04:30 så fick hon ligga bredvid mig i sängen...supermysigt!

Den här veckan är det mycket jobb, ons, tors, fre, lör & sön! Ser fram emot måndag då jag är ledig och Mackan pappaledig från 12.00, familjemys!


Kommentarer

Postat av: Anna

Hahaha bra smak sis det där är nämligen min jacka.

2010-12-08 @ 21:58:21
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Maria

Hahah det va som fasen. Visst visste jag att du hade en svart jacka men inte att den kom från H&M och att det va en sån....haha

2010-12-09 @ 09:01:09
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback