Så va den här helgen slut...

2010-12-19 @ 22:10:33

Som vanligt så går helgerna kanonfort, så även denna.
Men har hunnit med en hel del...
Jobbade 10-18 i lördags √
Varit ute hos svärmor och svärmor för att fira svärmor som fyllde år √
Gjort polkagrisknäck (syrran tipsa mig om ett himla smarrigt recept) √
Gjort kola √
Veckohandlat på Maxi √
Dammsugit √
Vattnat blommor √
Haft tvättstugan √
Varit på babysim-avslutning √
Städat och plockat √
Tvättat fönstrerna (fast det gjorde jag i torsdags, så det räknas inte  :P ) √

Våran gladfis innan babysimmet:


Vilma fick ett diplom på babysimmet som hon läste på när hon kom hem:


Våran hiphoptös:


Nu är det tack och godnatt, imorgon väntar en ny jobbdag för både mig och Markus.
Vilmas farmor kommer in och myser med henne :)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Det är bra Vilma! Man ska slicka på det så man vet att det är äkta!! =o)

2010-12-20 @ 11:28:06
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Linus

Svärmor och svärmor, har jag missat nåt?

2010-12-22 @ 21:13:48

Postat av: Maria

Sarah: Vilma hälsar att diplomet är äkta ;)



Linus: Blev lite galet där...en svärmor har jag. Iaf sist jag tittade ;)

2010-12-22 @ 21:38:00
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback