Tomteluva på...

2010-12-23 @ 10:53:12

Mackan kommer hem strax efter 11, då tar jag bilen mot Tornby för ett 12-20 pass. (om jag kommer fram till Tornby, är ju inte riktigt säkert med tanke på hur mycket folk det kommer va där ute idag.)
Sarah och jag har som tradition ett par år tillbaka att på lucia är det glitter i håret och dagen innan julafton så åker tomteluvan på! Jag svek ju Sarah på lucia i år då jag va ledig men idag sitter tomteluvan på huvudet!
Igår var jag ledig, Vilma och jag tog en liten promenad i kylan, på eftermiddagen kom Emma & Lina på lite julfika (Har ju inte träffat dessa tjejer på ett tag då det har varit mycket jobb så det va mysigt att de kom förbi), på kvällskvisten kom Tobias & Åsa förbi på lite bus och lek.

Nehe, dags o äta lite nu så man orkar med alla kunder och alla x-antal paket man ska slå in idag!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback