Mackan och jag byter plats...

2010-12-17 @ 11:20:40

I onsdags jobbade jag 13-20, poff sa det så försvann den dagen.
Vi hade Björn Hellberg på besök som signerade sin senaste bok, det drog en hel del folk :)
Mackan kom hem vid 12:30, vi sa hej/hejdå i dörren sen åkte jag till jobbet och han myste med Vilma.
Igår va jag ledig, Vilma och jag fixade några ärenden på stan, nu är ALLA julklappar klara, inslagna och ligger under julgranen!!! :) (kanonskönt)

Årets julgran 2.0


På eftermiddagen/kvällskvisten va vi uppe hos kusinvitamin och busade lite.



Nu är det dags att käka lite, snart kommer Mackan hem och då är det min tur att sätta sig i bilen och styra mot jobbet....


Kommentarer

Postat av: Sis

Jättevacker gran!!!! Känns precis som hemma;) identiska julgranskulor som oss, Linus sa att ni köpt polkagrisstänger också;)

2010-12-17 @ 21:50:12
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Maria

Tack sis. Är fasen nöjd med årets julgran, mycket fin. Hahah de dära julgranskulorna har vi haft i typ 6 år...japp polkgrisstänger ska upp i den också.

2010-12-17 @ 21:55:49
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback