Uppdatering i bildformat

2010-12-28 @ 11:37:48

Nu äntligen går det att ladda upp bilder...men tyvärr inte alla :/ Många fina bilder som var för stora så det gick inte att ladda upp dem :/ Himla tråkigt...hade en jättefin bild på Vilma och hennes farfar framför brasan på julafton......

Julafton ute i Holmetorp:


Vi tittade förbi uppe hos Fam Forsberg en snabbis på julaftonskvällen:



Vilma öppnar paker ifrån tant Sarah på julaftonskvällen. Tyvärr är bilden på när hon provar sin julklapp förstor så kan inte ladda upp den :/ Hon fick mössa, halsduk och vantar med Lisebergskaninen på, jättesöt va hon i det!


Juldagen:




Jobbade 9-16 på annandagen, ledig måndag och tisdag.
Idag jobbade jag 10-18 så då var Vilmas farmor snäll och kom in och myste med Vilma.
Mackan jobbade 7-16 och sen hade han fotbollsträning 19-20. Så idag har vi gått om varandra.
Just nu spelar Mackan tv-spel och jag väntar på att min glassbomb (som ska ätas på nyårsafton)som står i frysen ska stelna (skulle stå i frysen 2 timmar) så jag kan fortsätta och sen gå och lägga mig snart.
Imorgon jobbar jag 13-20....


Kommentarer

Postat av: linus

fina bilder fotografen! du vet väl att du kan använda windows paint för att göra bilderna mindre = uppladdningsbara? jag ger dig en snabbkurs imorrn.

2010-12-30 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback