Vår julafton 2010

2010-12-24 @ 23:56:57

Vilma vaknade vid 7 men jag lyckades söva om henne så hon och jag sov 1-1,5 timme till.
Markus satt i sängen och lekte med sin aaajfån 4 :P
Tomten hade ju varit här under natten och lämnat julklappar så vi satt i sängen och myste och öppnade julklappar.

Ooh noo min julklapp....


Jag fick en jättefin badbok "Ville Val"...


ÅÅh, man blir trött av att öppna julklappar...

Sen tog vi ett julbad, käka frukost, Vilma tog en liten förmiddagslur, Markus och jag öppnade julklappar (fick maaaaassor fina saker!!! Han är världens finaste ♥), när hon vaknat och ätit lunch så åkte vi ut till Markus föräldrar, åt julmat, tittade på Kalle, myste framför öppna spisen, öppnade julklappar....

Helt plötsligt så går det inte ladda upp bilder på bloggen...så ni får vänta tills imorgon.
Nu är det tack och godnatt...klockan är alldeles för mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback