Vilma och jag...

2010-12-07 @ 21:05:55

...har fått klara oss på egen hand idag då Markus är på kurs i Göteborg. Han åkte kl 05 imorse och kommer hem imorgonkväll. Känns tomt utan honom, kommer kännas ensamt att gå o lägga sig i den stooora sängen utan honom. Blir det för ensamt så får jag väl lägga över Vilma till vår säng så jag har nån o kramas med ;)
Helt ensamma har vi inte juförsig inte varit idag, fina Lina kom förbi i förmiddags och myste och prata lite skit med oss ;) När Vilma hade ätit så satte jag henne i babysittern medans jag skulle äta min matlåda....tror tösen va lite trött då hon slocknade på bara nån sekund:

Efter lunch gick Vilma och jag en sväng på stan för att fixa några julklappar
 (nu har jag bara 2 julklappar kvar sen är jag klar!!!! Och jag vet precis vad jag ska köpa så det är skönt.
Känns superskönt o va klar med julklapparna alla redan)
På stan mötte Vilma och jag upp Emma en snabbis :)
Gårdagens shopping blev en jacka till mig och dagens shopping blev en kofta.
Det får bli mina julklappar till mig själv :D
Innan kvällsgröten tog Vilma ett varmt och skönt bad, hon plaskade som en tok.



Nu ska jag passa på att slå in några julklappar och rimma lite när Mackan inte är hemma och tjuvkikar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback