Ensamt vid min sida

2010-02-03 @ 22:47:35

Jisses vad fort dagarna går...de bara springer iväg. Vi är ju redan inne i februari månad.
Snart vår och sommar om det fortsätter i den här takten ;) haha
I lördags satte vi alarmet för o komma upp i tid, klockan 11:00 skulle vi va i Mjölby för att titta på en bil till mig.
Vi tittade inte bara, utan köpte den även :) Så nu ska vi bara bli av med min rallygolf.
Sen tog vi en runda i Tornby, köpte en kökslampa, vardagsrumslampa, växt till hallen m.m
Sen hem och laga lite mat sen vidare till Stoffe för 25-årsfest.


Mycket trevlig kväll och lite för mycket alkohol hos vissa ;) hihi
På söndagen blev det en lång och skön sovmorgon :)
Sen åkte Mackan och jag till hans jobb för att bogsera in min golf in i värmen ...Mackan och hans pappa höll på att meka bil hela eftermiddagen, själv va jag hemmafru och tog hand om städningen.
Sen va det måndag igen, ny vecka igen, började med en 10-18 dag (tack bästa Sarah för att du kunde byta min 13-20 dag) sen jalla jalla hem för att befinna sig på Afrodite 18:30.
Liten överraskningsmiddag för min älskade syster som fyllde år i måndags!! 


 Bums i säng när vi kom hem och på tisdagen va det en ny arbetsdag. Denna gång inne i stan på Bokmedia.
Idag har jag jobbat 13-20 ute på Ikano-huset, dagen har gått hyffsat fort faktiskt fast att det knappt varit några kunder i butiken (detta jäkla snöoväder......)
Mitt hjärta är på kurs i Ljungby, åkte tidigt imorse och kommer inte hem förns imorgon eftermiddag och efter det har han fotbollsträning så vi ses vid 22:30 imorgon kväll ige.
Sms:ade honom vid lunchtid och frågade om de kommit fram ordentligt i detta snöoväder....fick svar 5 timmar senare, hann bli aningen nervös och orolig under den tiden....
Han ringde precis och sa godnatt <3 Kommer bli ensamt o sova själv inatt, inte sovit själv på 1 år ....
Nehe, dags o krypa ner i sängen nu. Imorgon står scrapbookingkurs i Stockholm på schemat...
Känns sådär o ge sig ut på vägarna i detta väglag men det ska nog gå bra.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback