Finbesök

2010-02-16 @ 18:20:41

Började lördagen med en sovmorgon! Tokskönt om ni frågar mig.
Sen blev det lite städning i förrådet, in med våra 8 sommardäck. De har legat på Mackans jobb men känns bättre o ha dem i vårt förråd, då vet vi vart vi har dem.
Sen tog vi en sväng ut till Markus föräldrar för att visa upp vår nya familjebil :)
Sen en snabb sväng till Ikea/Ikano-huset/Maxi sen jalla jalla hem för o packa upp och plocka iordning inför vårt besök. Familjen Rudqvist/Gustafsson kom på besök, hemmagjord pizza, melodifestivalen och 5:e Johan Falk filmen stod på schemat :)
Tack för en mysig kväll, alltid lika trevligt i ert sällskap :) Och alltid skoj att få möta Liah, se hur vårt gudbarn växer och utvecklas. Mackan och jag fick se många fina leenden ifrån lilltösen i lördags *mysigt*


Söndag, även alla hjärtansdag blev lugn. Mackan åkte iväg med sin pappa för att meka bil vid 10-tiden och kom hem vid 17-tiden igen. Då åt vi god köttgryta sen gick på en lite kvällspromenad :)

Igår jobbade jag 13-20, dagen gick ganska långsamt men klockan slog tillslut 20:00 och jag fick gå hem.
Idag har jag mest spenderat tid framför datorn och lekt lite med min bloggsida....
Jag är ju ingen datanörd direkt så fattar ju inte så mkt....men lite ändring blev det men känner mig inte riktigt klart än...

Nu är det dags o slöjda ihop lite käk och vänta på att Mackan ska komma hem ifrån fotbollsträningen.
Efter maten är det vanlijsemla :)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Stina

Väldigt fin blogg!!! Speciellt det däringa till höger ;) Blir ju helt pirrig ju, hihi! Spännande!!!!

Saknar dej o Sarah!

Kram kram!!

2010-02-16 @ 19:03:39

Postat av: Sarah

Vad vårigt det blev här då! Härligt!



Du, om man inte kan stava till vaniljsemla, så får man inte äta någon. fniss



Hoppas du får en bra dag idag på jobbet!

MASSA PUSS!

2010-02-17 @ 10:58:45
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Lovisa

som sagt.. ser att du smugit in nåt litet till höger;) hörreduatteee nu får du ta och svara på mitt sms;)

2010-02-17 @ 21:30:15
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback