Fredagsmys i soffan

2010-02-05 @ 21:16:17

Gårdagens scrapbookingkurs i Stockholm va mycket givande och rolig. Tänk om man bara hade lite mer tid, fritid, så man kunde pyssla med lite scrapbooking, för det är himla skoj när man väl kommer igång.
Bilresan gick bra, väglaget va helt ok, hamnade dock i en lång kö i Södertälje, troligen hade det hänt en stor olycka. Så vi tog vägen genom Södertälje och hittade fram dit vi skulle. Va även blåljus på vägen hem...lite otäckt.
Hem och tog ett bad och sen slocknade jag, hann puss lite på mitt hjärta innan jag slocknade.

Förresten, fick ett himla roligt telefonsamtal igårkväll, Lovisa ringde och berättade att hon tagit körkort!!!
Massa grattis sötnos! Bra jobbat ;)

Imorse ringde alarmet toktidigt, 06:45 va det dags för Body Pump! Vid min sida hade jag Sarah, blir alltid lika glad av att få träna ihop med dig! ;)
Och favoritinstruktören Suss hade passet, riktigt bra start på dagen!
Annars har min lediga dag bestått av städning, dammsugning, diskning, tvättat en gigantisk tvätthög, storhandlat (som alla andra linköpingsbor tydligen.....) på Maxi.
Det va mysigt att få äta ihop med Mackan igen, vi har ju gått om varandra hela veckan och knappt setts.
Efter maten slocknade han i soffan och sover än, kul kille.... ;)

Näe, trevlig helg på er. Jag ska spendera min helg på Ikano-huset....YAY!!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback