Godisskålen för mig själv

2010-02-20 @ 21:13:44
Gårdagen va himla slapp, hade en 12-18 tid på jobbet! Dessa slapptider är få, väldigt få men himla sköna.
På kvällen hade M innebandymatch som jag följde med och tittade på, de vann!! Och jag hade innebandyfrun Hanna som sällskap :) Trevlans!
När alarmet på mobilen ringde imorse och jag gick ut i köket för att kolla på termometern så fick jag en överraskning.... -11 grader och snö ÖVERALLT!
Det hade blåst och snöat så mycket under natten att den lilla skottade gången utanför ytterdörren va igensnöad....och det va inte lite snö heller...Men världens bästa M gick ut och skottade/sopa en gång till mig!!
Det är f*n kärlek ;) hihi
Det va inte det lättaste att ta sig till jobbet imorse kan jag säga...snö, blåst och skapligt slirigt på vägarna.
Men fram kom jag... Skulle ljuga om jag skrev att vi haft långa köer idag....tror nästintill varenda linköpingsbo stannat inne idag. Klokt val av dem....Men blev en aning segt på jobbet, tur vi fått reaböckerna så vi hade lite att pyssla med. Dock gjorde Lola + U det och jag fick kassatjänst hela dagen...
Slirade hemåt, ska erkänna att lite läskigt är det ute på vägarna....
Sitter och slappar i soffan nu, surfar och tittar på melodifestivalen. Och godisskålen får jag ha helt för mig själv för M är iväg på lagfest.....
Får nog vänta ett par timmar till tills han ringer och vill bli hämtat, så det är inte färdig slirat med bilen än för ikväll...Ska bli skönt att krypa ner i sängen sen, imorgon väntar en ny arbetsdag.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback