Mitt första år

2010-02-25 @ 22:34:14
God kväll i stugan. Här är det snart läggdags, väntar på att Mackan ska komma hem ifrån fotbollsträningen, sen ska vi krypa ner :)
Redan torsdag, snart helg igen! Ledig helg för min del, vilket ska bli kanonskönt. Som det ser ut nu så har vi sovmorgon ihop både lördag & söndag  ;)
I måndags va vi uppe med tuppen, vi hade tid på US kl 08:15 för organscreening. Allt såg bara bra ut :)
Efter det va det jobb som gällde mellan 10-18.
I tisdags jobbade jag 13-20.
I onsdags var jag ledig, städning av skafferi och fika  med systeryster stod på schemat.
Fy farao vad äckligt det va i skafferiet, trasan blev aningen dammig....kanske borde städa där oftare ;)haha
Kastade sånt som var utgånget....så nu är det rent och fräscht i skafferiet.
En runda på stan och fika på Coffeehouse by George med syrran, himla mysigt!! Blev ju en hel del bebis/gravid-prat och span på söta bebiskläder :)
Vem vet, om 11 dagar kanske jag är moster :) Det är nära nu!!
Fick en förtidig namnsdagspresent av syrran, mitt första år bok...Boken om lilla jag. Supersöt.



Jag och Mackan fick en jättefin mina första år-bok av Fam Rudqvist/Gustafsson i julklapp så nu har vi två fina böcker att fylla i. Men nu behöver vi inte fler ;) haha


Har ju glömt bort (skyller på att jag har gröt i hjärnan :P ) att jag fick ett fint childhood-armband av min älskade syster förra veckan :)

"De flesta länder i världen har enats om att barn har rättigheter som ska försvaras.
Därför har man skrivit under något som kallas FN:s barnkonvention. Varje pärla på detta armband har en egen färg och beskriver en artikel i barnkonventionen.
Pärlorna och Childhood vill påminna dig om allas rätt till en barndom""



Idag startade bokrean på jobbet och jag fick min bok "älskade snuttefilt" så nu är jag glad och kan koppla av ;) Efter jobbet så tog Emma och jag en fika på Espressohouse :)

Näe, nu är det tack och godnatt!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

Mysigt!!!

Vad är organscreening för något?? Låter allvarligt, så det låter ju kanon att allt såg bra ut!



Härligt med ledig helg. Själv jobbar man både lör osön natt =( haha



Ta hand om er!!! Kramar

2010-02-25 @ 22:59:19
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Patrick

Du är medveten om att jag måste få vara med o uppfostra ungen va? Annars kommer det ju bara bli skräp av det hela ;) haha



2010-02-26 @ 00:35:17
URL: http://personalize.blogg.se/

Postat av: Ahlin

kommer du inte ihåg boken jag, david, glenn mm. gav dig när du fyllde för ett något år sen?

vi... men jag var först?

grattis!

2010-02-28 @ 18:19:14

Postat av: Maria

Ahlin: Den boken va den första vi fyllde i!! Har mer att fylla i den....Så den har kommit till bra användning ;) Tack!

2010-03-01 @ 09:59:08
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback