Mysdag

2010-02-18 @ 21:25:38
Sov inget vidare natten till idag, först fick jag kramp i höger vad, en timme senare fick jag kramp i vänster vad och sen har jag drömt mardrömmar....så kan inte påstå att jag vaknade utvilad imorse men som tur va så va jag ledig idag :)
Har haft en kanonmysig dag, först en mysig fika med underbara Carro och sötnosen Liah :) Alltid mysigt att få träffa vårt gudbarn. Carro, tack för att du är en sån fin vän och finns vid min sida <3
Systeryster mötte upp mig på Espressohouse, shopping stod på schemat, och visst blev det shopping ;) Haha, farligt o gå på stan med henne...mitt kontokort gick varmt. Tack bästa syster för shoppingrundan på stan. Mysigt med systertid (även om jag va en gnutta rädd för att hon skulle föda... ) ;) tihi


mammaleggings, mammastrumpbyxor, trosor, nya skor! och det bästa av allt snygga mammajeans!
Äntligen kan jag få använda jeans igen, är aningen trött på att variera mellan två kjolar på jobbet :) :)
Är kanonnöjd med dagens inköp. Sarah, din julklapp kom till användning!! Tack !! :)
Fick även lite mystid med mannen min när han kom hem ifrån jobbet, lagade oss lite mat och åt framför filmen
Surrogates.


Kanske inte en film i min smak men helt ok.
Näe, nu ska jag slappa framför tv:n och vänta på att Mackan kommer hem ifrån sin fotbollsträning.
Kan erkänna att gravidhormonerna spökade häromdagen...haha, Mackan kom hem ifrån sin fotbollsträning i tisdags och sa att det va lagfest på lördag, en timme senare så hade han kollat sin mail och fått se att det va innebandymatch på fredagkväll....kul kille :P Så blev lite ledsen och besviken men det är bara o gilla läget ;)
Idag när han kom hem ifrån jobbet så sa han till mig, nu kommer du inte bli glad men jag ska på kurs i Köping (Nej Nicke, han ska inte spela in en ny säsong med Köping-gänget ;)) i mars :P haha stackarn, livrädd för att berätta att han måste åka iväg på saker ;)

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Carro

Du kommer kunna använda "gravidhormoner" i många fall framöver ;) Tack själv sötnosen för idag! Snygga byxor - en hotmama you are/will be!!

Love u

2010-02-18 @ 21:39:56
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Postat av: Sis

Kramp i vaderna är vanlig gravidåkomma dessvärre:/

Man vill ju ha sin man hemma när man är gravid, så är det bara! Som sagt stödstrumpor, hjälper mot allt;)

puss på dig världens bästa syster!

2010-02-18 @ 22:10:18

Postat av: Nicke

Ingen fara..bara o säga till när du vill låna dom igen ;) ..



hmm ja isf blir du ju en riktig ghetto morsa ;) haha! och det är ju inte helt fel de...



KRAM

2010-02-18 @ 23:29:59
URL: http://liahsfar.blogg.se/

Postat av: linda

hejsan!! har missat att ni ska ha barn!! gu va kul grattis!!! hälsa marcus så mkt me o gratta!!! stor kram på er



kram linda

2010-02-20 @ 20:07:19
URL: http://frissanlinda.blogg se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback