Så va det fredag igen :)

2010-02-12 @ 09:26:42
Jaha då har det gått ännu en vecka, en vecka som mest bestått av jobb.
Jobbade i 10-17 i lördags, kvällen spenderade jag hemma hos Hanna med Tobbe & Åsa :) Tittade på melodifestivalen och körde lite wii fit, som för övrigt va himla skoj. Mackan va på whiskymässan med jobbet.
Jobbade 11-17 i söndags och på kvällen va det födelsedagsfika uppe hos systeryster :)
Jobbade 13-20 i måndags och 13-20 i tisdags, samt 10-18 i onsdags.
Igår var jag ledig, vi hämtade hem vår nya bil :) :) :) Sen sprang jag en snabb sväng på stan för att fixa födelsedagspresent till både Edvard (som fyllde igår) och chefen som fyller nu på lördags.
Hittade även ett nytt träningslinne och en tunika på H&M :) Sen hämtade jag Mackan när han slutade jobba, hem och lagade mat. Tog även hand om den 2,5 veckors gamla strykhögen :) Duktigt Maria.
Sen skulle Mackan hjälpa mig med att flytta om lite täcken i garderoben, det hela slutade med att vi städade alla våra garderober.....rensa/kasta/flyttade om i dem. Vi kände oss mycket nöjda när vi gick och la oss :)
Betalade även lite räkningar igår....så skönt o ha det gjort sen när lönen kommer ;)
Äntligen fredag!!! TGIF.... Började min dag med ett Body Pump pass kl 06:45, himla skön start på dagen.
Sen fick jag för mig att jag skulle se om tvättstugan va ledig så nu tvättar jag för fullt...
Gäller o va effektiv såhär på fredagsmorgonen ;)
Jobbar 13-20 idag.
I helgen är jag ledig :) Hoppas på att få finbesök på lördagen ;)

Ha en himla mysig fredag.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Angelica

FinFin ny design tjejen!! =) Me like

2010-02-16 @ 13:12:01
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Angelica

Om du vill så kan jag kolla med min svägerska! Hon har gjort min design och sin egen=) Hon skulle säkert kunna hjälpa dig=)

2010-02-16 @ 13:27:54
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback