Chokladmuffins

2010-01-19 @ 18:54:15

Känns en gnutta skumt o vara ledig på en tisdag då onsdagar brukar vara min lediga dag men det gick bra ändå ;)
Vaknade av att Markus ringde och väckte mig, han hade köpt nybakade ciabata och tänkte komma hem och äta frukost :) Vardagsmys!! Han är för söt!
Sen på med träningskläderna och mot Feelgood...lika skönt som alltid o röra på sig :)
Mötte upp Emma på stan på eftermiddagen, vi tog ett span på stan, sen hamnade vi på Coffeehouse by George.
Emma den gullungen bjöd på chokladmuffins :) Tack babe!
Nu har jag precis pratat med min mormor en timme i telefon, jisses vad gamla kan prata ;) haha
Nehe, om man ska ta och laga mat, Mackan kommer snart hem hungrig och trött efter sin fotbollsträning.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback