Fredagsmys i min ensamhet även denna fredag....

2010-01-29 @ 21:53:53
Men lika glad är jag för det ;)
Mackan är iväg och tittar på fotbollscup i Rydshallen, själv sitter jag i soffan och slappar.
Både gårdagens och dagens arbetsdag har gått fort, inte mig emot.
Min lediga helg är som vanligt fullspäckad, imorgon förmiddag ska vi slira till Mjölby för att titta på en bil sen är tanken att vi ska hinna förbi IKEA/Nordik/Plantagen m.m innan de stänger. På kvällen är det födelsedagsfest, Stoffe fyllde 25 i måndags :)
På söndag ska jag & systeryster hem till våra kära föräldrar :) Och Mackan ska meka bil...
Sen är det måndag igen....och nästa vecka är det mycket....Mackan ska till Ljungby, jag ska till Stockholm..
Men nu ska jag njuta av min fredagkväll, tror det blir ett varmt bad nu.

Haha, fick precis ett sms av Lovisa, du är för söt!
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Finfint! Den hära bloggen passar dig!

2010-01-30 @ 11:49:06

Postat av: Carro

Håller med förgående talare ;)

Puss

2010-01-30 @ 13:27:17
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback