Fredagsmys i min ensamhet

2010-01-22 @ 21:51:40
Började denna fredag med ett Body Pump pass 06:45 imorse, vid min sida hade jag "morgonpigga" Sarah ;)
Sen blev det ett långt och varmt bad med lite correnläsning, strykhögen fick sig en omgång, och lite annat plock.
Sen va det dags o bege sig mot jobbet, partyfredag stod på schemat idag...Ja vet, ni kommer inte tro det men jag och Sarah har jobbat ihop idag....Vi har jobbat kvällen båda två *kors i taket*
Även om vår tidiga uppstigning *gääääsp* satte sina spår sådär på kvällskvisten så hade vi trevligt.
Efter jobbet blev det en snabb sväng in på Maxi för att handla lite mat och frukost tills imorgon...
Nu har jag precis fått i mig lite mat och sitter och tittar på Let´s dance.....
Mackan är iväg med jobbet på cloetta center ikväll, så vi får se när han trillar innanför dörren. Antagligen efter jag somnat, ska upp och jobba imorgon igen....
På sista tiden har vi knappt sett varandra...nu när han börjat spela fotboll på annat håll så är det träning måndagar, tisdagar, torsdagar och på söndagar är det innebandyträning och så är det innebandymatch och kommande fotbollsmatcher på det också... :)
Men vi får sova ihop iallafall ;)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

Du får komma och mysa med oss när Mackan försvinner iväg sådär om du vill =)

2010-01-23 @ 15:42:19
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback