Jag är på G igen

2010-01-13 @ 11:59:38

jajjemen, började min fredagsmorgon med att köra Body Pump 06:45 :) Första träningspasset på 3-månader!! Rackarns låååång tid sen jag träna....
Fick med mig Sarah också, tack gumman! Kände att jag va tvungen att pallra mig dit när jag fått med mig Sarah ;) Tack för peppningen!
Det va så länge sen som jag körde att de hade börjat med ett nytt program.
I lördags jobbade jag, gick över förväntan bra med Lola, är ju sådär peppad de helgerna då det bara är Lola och jag men det funka. Då va min" jobba 7 helger på raken över" Helg 7/7 avklarad!!
När jag kom hem från jobbet vid 17:30 va det lite jalla jalla, äta och dressa om för att vara hos Emma & Mackan kl: 18:30. Överraskningsfödelsedagsfest för Hanna som fyllde år i måndags (11/1)
Kanonskoj kväll!!!! :)
Bilder kommer nedan:

Söndagen va vi ute i Holmetorp på släktmiddag :)
Där försvann den söndagen ...haha

Så va det ny vecka igen:
Måndags: jobbade 10-18
Tisdags: jobbade 13-20

Nu ska jag dressa om från morgonrock till träningskläder....mot gymmet :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback