Kvällspromenad

2010-01-06 @ 21:37:25

Mackan och jag är himla bra på att sova när vi har sovmorgon ihop, idag tror jag att vi gick upp kring 11:30 :P Jisses, halva dagen har ju redan gått...men himla skönt va det ;)
Åt frukost och slappa i myskläder, Mackan såg på film och jag diskade...
Det började med diskning och slutade i storstädning ;) Dammsugning, moppning av golv, damma, plockade bort lite av julen m.m Ska tillläggas att Mackan har borrat lite och satt upp två tavellister i sovrummet och pysslat med lite sladdar och kablar ;) Så vi har varit duktiga här hemma idag.
På kvällen har Mackan varit iväg och tittat på fotboll och jag passade på att gå en promenad i kylan.
Kanonskönt att komma ut och röra på sig lite, -14 är inga problem med rätt kläder och bra musik i ipoden!

Nu är det soffmys, alarmet ringer tidigt imorgonbitti...

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Hihi, var ute och promenerade i minusgraderna igår också, på väg hem till Therese. Hade tvättbjörnsögon när jag kom fram (mascaran hade kladdat av överallt!!)



Lycka till på jobbet idag!!



PUSS

2010-01-07 @ 11:12:35
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback