Nyårsafton

2010-01-01 @ 23:33:23

Nyårsafton spenderade vi hemma hos Hanna & Mange, men ett gäng glada vänner :)
Vi åt 3-rätters och spelade nyårskryss, sjöng singstar och hade det mycket trevligt.
Tack för en kanontrevlig kväll! :)
Här kommer vår nyårsafton i bilder:
 

Nyårsdagen firade vi med en låååång sovmorgon, mysa runt i mysbrallor till 16-17 snåret.....
Sen tog jag tag i dagen och traska bort till Emma där vi drack te och ät lussebulle & pepparkaka och hade det mysigt :) När jag kom hem hade Tobias och Åsa kommit på besök :)
Nu är det sängen som gäller, jobba 10-17 imorgon och på kvällen är det mat och bio med Tobias & Åsa :)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Åh, vad jag önskar att jag kunde få in det i huvudet att foton är bra!! Hade min kamera med mig hela kvällen, men tog aldrig några bilder... =o(



Ser ut som om du har och kommer få en härlig nyårshelg!



Ses om ett par timmar!



PUSS

2010-01-02 @ 08:26:48
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Postat av: Madslilly

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-10-28 @ 07:22:36
URL: http://madslilly.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback