Trotsat snöovädret

2010-01-27 @ 15:07:38
Kanske dags för en uppdatering här på bloggen....
Har spenderat lördag, söndag, måndag och tisdag på jobbet. I lördags va det tänkt att vi skulle se 4:e Falk-filmen med Fam Gustafsson men de drabbades av förkylning.... :(
Så Mackan och jag hade myskväll, fruktsallad och en himla massa tända ljus ;)
I söndagskväll roade vi oss med tvättstugan..
I måndags va vi och tittade på hus ute i Björkeberg.....men det blir inget husköp denna gång.
Även om huset va jättefint....nope det får vänta. Vi har annat att lägga pengarna på framöver ;)
I förmiddags så trotsade jag och Lina snöovädret och tog en långpromenad :) Skönt va det, mindre skönt när snön blåste rätt i ansiktet....men lite snö har man inte dött av. Himla skönt o komma ut och röra på sig, tack för sällskapet gumman!
Efter det har jag legat i soffan och slappa....blev akuttrött....haha kan bero på att jag vart uppe sen 07:00 imorse. Men nu måste jag ta tag i min dag...diska, laga mat står bl.a på schemat.
Sen är en date med Emma inbokad vid 18-snåret :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback