1 månad kvar

2010-06-14 @ 12:22:47

Idag är det 1 månad kvar till bf, 14 juli =) Jäklar vad tiden har gått fort...helt sjukt alltså!
Vi va hos barnmorskan imorse 8:20 (skönt med sovmorgon...haha)
Mitt blodtryck va bra, bebisens hjärtljud va bra, min mage hade vuxit 3cm sen förra gången, jag behövde inte ta nåt blodprov då mitt järnvärde sett bra ut de senaste gångerna :) *Yay*
Vår lille skrutt ligger fixerad och ligger förhoppningsvis kvar så tills dagen D.
Summan av kardemumman, allt såg bra ut....precis som vanligt ;)
Och jag mår oförskämt bra....


Bilden är tagen förra söndagen....

Nu ska jag ta och åka till jobbet 13-20 idag men jag är fasen peppad för jag ska jobba 13-20 med Sarah och ingen chef är på plats!! ;) hehehe

Tjingeling

 


Kommentarer

Postat av: Carro

Fining dännar!! Saknar dig ju!!! Eller ER ska jag nog säga! Måste ses snart !! PUSS

2010-06-14 @ 20:32:28
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback