Kebab-bil

2010-06-03 @ 21:44:26

Gick upp till parkeringshuset strax efter 12:30 för att ta bilen och åka till jobbet.
Ja, då såg den ut såhär:



Fy fan så jävla sur jag blev!!! (Fast samtidigt skrattade jag åt det hela...haha)
Men vilka jävla idioter det finns i den här stan! Det är nån jävel som kastat sin kebabtallrik på vår bil och verkligen smetat ut det på rutorna!! Dumihelajävlahuvudet!!
Så idag skulle jag kunnat extraknäckt på nån pizzeria och haft utkörning av kebab i min kebab-bil ;)

Nu ska jag ta tag i disken, förhoppningsvis kommer Mackan hem om 30 min så vi hinner säga hej till varandra innan det är läggdags ;)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, tänk dig en utomstående som observerat din bil, och sen ser dig komma, upptäcka din bils tillstånd och sedan ta kort!!! Jag hade nog garvat mer åt det, faktiskt. =o)

"Min sommar i Linköping. Kebab på bilen. Häftigt!"



Hahahaha!

Nej, nu har jag retat nog! Puss, och så ses vi på jobbet snart!

2010-06-05 @ 08:35:53
URL: http://sarah_petersson.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback