Sista dagen & midsommarafton

2010-06-27 @ 00:44:07

Jobbade min sista arbetsdag i torsdags (13-20)...och den bara sprang iväg.
Vi hade fått en pall med skolstart så Sarah och jag va sysselsatta hela dagen...
När klockan slog 20:00 så rensade jag ur mitt skåp lite snabbt.. (inte riktigt allt, jag kommer ju faktiskt tillbaka....)
Lämnade kvar hårspray & hårborste till dig Sarah ;) hihi
Men shit vad fort tiden gått, känns som det inte var alls länge sen (var i dec..) som jag berättade för dem på jobbet att Mackan och jag väntade barn...men det kändes kanonlångt till sommaren, till min sista arbetsdag men nu är den här...Känns lite skumt, känns som man har ledig helg och ska tillbaka på måndag eller att man har semester ett par veckor och sen ska tillbaka men icke...min ledighet är lite längre än ett par veckor....
Vi får väl se när jag fattar att jag ska va borta från jobbet ett tag... :P haha

Midsommarafton spenderades ute hos Mackans föräldrar + mormor =)
Först va det lunch, sen fika, sen fika igen och sen grillat...jisses vi åt mest hela tiden men gott va det....
slappade i solen och hade det himla gött :) Vädret kan man ju knappast klaga på....
Fick paket också, lite i efterskott, lakan & påslakan till spjälsängen och en skötväska =)
Mycket användbara grejer!!

Vid 20-snåret åkte vi därifrån för att fortsätta vårt midsommarfirande ute i Sturefors med Åsa, Tobbe, Emma, Mackan, Hanna, Mange & Julia.

Hade en kanontrevlig midsommarafton =)

Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Angelica

Fin du är! Pratade om dig idag med Emma, hon säger att hon hellre har din graviditet än den jag hade... hm... undrar varför? ;)



2010-06-27 @ 20:42:53
URL: http://angelicascupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback