Äntligen fredag

2010-06-18 @ 22:22:57

Då va denna arbetsvecka avklarad! :) Lite segt o jobba till 20:00 en fredagkväll men allt går ;)
3 arbetsdagar kvar (måndag, tisdag & torsdag nästa vecka) sen är det semester & efter det mammaledigt. Mammaledigt...hmm, känns konstigt.
I min lilla värld så ska jag har semester sen ska jag tillbaka till jobbet...haha
Har inte riktigt förstått det att Markus och jag blir föräldrar denna sommar...om ett par veckor....*iiih my gosch*
I tisdags var vi på föräldrakurs på Storken, ska gå även nästa tisdag.
Nu på sommaren har de bara 2 ggr istället för 3 ggr...så de har pressat ihop det lite.
Vi var 8 par på kursen, troligen samma uppslutning nästa tisdag. Vi fick börja med att presentera varandra (killarna fick byta plats med varandra)
Barnmorskan som höll i kursen tyckte att vi skulle träffa varandra sen när vi fått barn för att umgås lite...tack men nej tack kände jag. Kände inte direkt att jag och Mackan fann någon ny vän...
Umgås mycket hellre med mina riktiga vänner :)
Vi gick igenom bl.a olika typer av smärtlindring, såg på en förlossningsfilm, vad man kan göra hemma för att ladda inför förlossningen m.m...Vi kände väl inte direkt att vi lärde oss så mycket men det va intressant...
Kanske kommande kurs ger oss lite mer....
Tog en snabb sväng förbi maxi på vägen hem för att köpa jordgubbar och baguetter inför morgondagen.
Jordgubbarna va jättetråkiga..gråa och lurviga...baguetterna var slut...
Man skulle kunna säga att jag åkte dit i onödan...
När jag kom hem käka jag lite och tog hand om disken och nu sitter jag och slappar i soffan.
Ska nog ta och läsa lite i min bok och invänta Mackan...Han är iväg med jobbet och grillar och bowlar ikväll...

Förresten sis, här kommer bild på skor & bikini, du som va nyfiken ;) hihi



Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Sis

Superfin bikini! Känner igen den jättemycket men kommer inte ihåg varifrån. Skräll du är ju fröken Vita Tygskor, undra hur många du betat av;) Så kände jag med skitkonstigt när man går hem från jobbet för att sedan inte komma tillbaka, i ditt fall, på ett bra tag!

puss

2010-06-19 @ 10:13:44
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback