4-1=3

2010-03-04 @ 22:12:05
Jaaa, vet jag är grym på matte ;)
Idag har vi sålt en av våra 4 bilar :) Eller vi och vi, Mackan har sålt den!!  *YAY*
Så himla skönt...nu har vi en bil mindre att tänka på. Den låg bara ute 4 dagar på blocket, trodde faktiskt aldrig att det skulle gå så fort :)
I helgen ska vi försöka slänga ut nästa bil på blocket, ska bara tvätta och städa av den lite innan.
Annars har det varit mest jobb om dagarna:
Mån: 13-20
Tis: 12-18
Ons: 13-20
Tors: 10-18

Men i tisdags fick jag fin besök av Cissi som är hemma på besök i Lkpg...efter jag slutat jobba!!
Som jag saknat den tjejen <3 Vi satt och myste i soffan och prata...prata...prata.... :)

Ikväll tog jag mig en kvällspromenad när M åkte till sin fotbollsträning, riktigt skönt :)

Nehe, nu är det läggdags. Ska läsa lite i väntan på att M ska komma hem.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Patrick

Vad är det för e bil då? Jedra bonne :)

2010-03-04 @ 23:56:44
URL: http://personalize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback