Mysdag

2010-03-11 @ 20:57:20

Ledig dag idag, riktigt skönt. Började min dag med en snabb sväng på stan och uträttade några ärenden.
Sen tog jag bilen till familjen Rudqvist/Gustafsson för lite mys med hembakade scones och bebismys &
långpromenad i solen med Carro & Liah :)
Mackan och jag fick en himla massa fina bebiskläder och mammakläder, (mammakläderna är inte tänkt till Mackan ...hihi...) Tack snälla Carro, Nicke & Liah för alla fina kläder!! :) Och tack för en supermysig dag.

Den här solstrålen har jag fått mysa med idag, hennes leende får mig att smälta.
Sötare tjej får man leta efter ;)

Caroline Rudqvist



Kan ju säga att jag längtar som en tok tills jag har min skrutt i min famn,
men först ser jag fram emot att bli moster :)

Idag är en speciell dag, det är nämligen syster & Linus bröllopsdag.
Stort grattis Herr & Fru Forsberg!!


Och påtal om systeryster, så är hon världens bästa! Fick ett mail av henne idag med tips på snygga mammakläder, lite vårnyheter på H&M. Hur söt är inte hon!! Puss på dig

Vid 17:15 infann jag mig på ett Body Pump pass ihop med Sarah.
 (Som vanligt, stort tack Sarah för att du peppar mig och sparkar mig i ändan)
Det va precis lika skönt idag, och idag åkte det på en extra röd vikt på benlåten... :) 

Nu ska jag ta ett bad och spana lite i en hårtidning, ska ju till frisören imorgon bitti innan jobbet. 
När Mackan kommer hem ifrån fotbollsträningen så ska jag visa honom alla fina bebis/mamma-kläder som vi fått idag.

Ps: Juli månad kommer bli en toppenmånad, längtar Ds:
Tjingeling 


Kommentarer

Postat av: Sarah

Haha, klart du längtar till juli, då fyller ju jag år! =oP



Puss!



2010-03-11 @ 23:33:24

Postat av: Hanna

Spännande spännande =)får bebis-fotografera sen.. får mina studioblixtar nästa vecka tror jag och om ni vill så får ni gärna vara mina försökskaniner.. (du o mackan dårå :P) puss o kram!

2010-03-12 @ 10:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback