Paket

2010-03-06 @ 19:56:16

Så va ännu en arbetshelg avklarad, dock inte så jobbig eftersom jag bara jobbade idag och är ledig imorgon :)
Och igår va jag ledig, lite extra skönt att vara ledig en fredag.
Tog med mig Emma till Maxi på förmiddagen och storhandlade, mycket trevligt med sällskap samt att slippa trängas med alla som handlar på eftermiddagen/kvällen.
Tog en sväng på stan, hade några ärenden att uträtta, sen sysselsatte jag mig med lite bakning samt tvättstugan.
Blev lite dumlekakor & kolakakor:

Köpte mig två tulpanerbuketter när jag va på stan, blev två blandade buketter. Mycket fint :)

Fick även hem ett litet paket i brevlådan igår med följande innehåll:


På kvällen hann jag med att färga håret samt äta tacos med Mackan innan jag begav mig till Emma för lite fredagsmys med henne och Cissi :) Alltid skoj att träffa mina tjejer.

Idag har jag jobbat, är ju mindre peppad när det bara är jag och Lola men det gick bra, vi hade att göra mest hela dagen...mycket folk och mycket paketinslagning så den arbetsdagen gick den med.
Sen jag kom hem jag jag slappat lite framför datorn, ätit, diskat och vattnat blommorna...nu väntar jag på att M ska komma hem ifrån Örebro. Han är där med sina föräldrar och firar sin bror som fyllt år (eftersom jag jobbade så kunde jag ej följa med :( )
Trodde ju att han skulle komma hem strax efter mig, vilket han nog själv trodde också men de blev kvar på kvällsmat så får se när han dyker upp.
Blev lite ledsen i ögat/grinig när jag insåg att jag skulle få äta själv och mysa i min ensamhet även denna lördag....Men jag vet att det är inget att tjuta över :P haha skyller på gravidhormonerna :P


Kommentarer

Postat av: Angelica

Vilka finfina dreglisar/scarfs!!

Vad blev det för färg på håret då?? En bild borde du lägga upp ;) (kanske en man ser magen också) hihihi

Hoppas er söndag blir härlig! KRAMAR

2010-03-07 @ 12:26:54
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Sis

Fan va pepp att du börjat småshoppa lite babyprylar, jag började också i liten skala. Sen gick det överstyr..hahaha.

http://www.busfrot.se Härifrån beställde jag våra "Moln-lakan" + en filt(dom är billigast här vad jag kunde hitta och det är fraktfritt när man handlar för 250:-).

2010-03-07 @ 15:43:22
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback