papper hit och papper dit...

2010-03-10 @ 09:41:04
Jaha då va det ny arbetsvecka igen, även en ny graviditetsvecka. Det går framåt ;)
I söndags städade/tvättade/mekade vi med den andra bilen som vi ska sälja. Vi fick ju Golfen såld så nu åker nästa bil ut på blocket!! :)
Sen åkte Mackan iväg på innebandyträning och jag på ett Body Pump pass! Har sagt det förr och säger det igen, det är riktigt skönt! Tack Sarah för att att du sparkar mig lite i rumpan!! Du är bäst!!!
Sen blev det kvällsmat i form av kålpudding, vuxet värre :P haha
Sen spenderade vi kvällen med att titta på försäkringskassans hemsida, de hade en video om det här med föräldradagar m.m fast den va mest rolig så Mackan och jag satt mest och skratta åt den :P haha
Jisses, det är mycket man ska tänka på och fatta...just nu är det rörigt i både mitt och Mackans huvud....
Vi har bokat in oss på ett föräldramöte på försäkringskassan, se om det gör oss nåt  klokare....
Vi har skickat in moderskapsintyget så nu väntar jag på att det ska dimpa ner lite papper i brevlådan.
Vi har även fyllt i papper på Mackans bil så nu står jag som ägare på den, blir lite billigare :)

Jobbade 10-18 i måndags sen snabbt hem för att få lite mat i magen. Mackan åkte på fotbollsträning och jag traska ner till Espressohouse för en fika med Emma & Cissi :) Jisses vad tiden går fort när man fikar.. :) mysigt att få träffa töserna!
Jobbade 13-20 igår, fick finbesök av fam Gustafsson/Rudqvist :) Alltid skoj att se er och alltid mysigt att få se Liah. Och på tal om vårt gudbarn, massa pussar & kramar på din 6-månadersdag Liah!
Annars förlöpte arbetsdagen sakta men säkert....
Även idag står det jobb på schemat men en kortisdag 12-18 :) Me like!
Dags att klä på sig och kila ner och handla lite potatis till kvällens mat.

Än har jag inte blivit moster men jag väntar med spänning!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Annaintemammaän

Vi väääntar mä:) Fan kålpudding är fina grejor ju! Gött med 12-18 det är ju kortpass för att vara du ju:)

puss

2010-03-10 @ 11:37:28
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Angelica

det här med föräldrapennig, dagar hit o dit etc.... jag är fortfarande inte klok på't ;) hihihi



Med rekomenderar mötet på försäkringskassan - det hjälpte oss iaf, men känner andra som tyckte det var bortkastad tid.

Hoppas ni mår bra!! Kramar

2010-03-11 @ 14:08:21
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Sigurddina

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-02-15 @ 09:58:36
URL: http://sigurddina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback