2 timmar = 1400:- fattigare

2010-05-29 @ 13:03:18
Igår va jag ledig, hade bokat frisörtid klockan 11:00. Skönt med lite sovmorgon :)
Det första min frisör säger till mig när jag kommer dit är, nämen vilken söt liten mage.
Hahaha, nehe du skämtar ;)
Jag är himla nöjd med resultatet iallafall, blev färgning, ingen klippning.
Men shiiit pommes, inte billigt...1400:- fattigare blev jag men himla snygg i håret ... ;)
När jag va klar hos frisören så mötte jag upp Emma för en glass på Bosses och en sväng på stan :) 
På kvällen va det taco och soffmys med M <3 Himla mysigt då regnet vräkte ner, åska och hagla gjorde det också...Vi fick se hagel på nära håll då det helt plötsligt börja smattra i vår öppna spis...det haglade in!!haha
Imorse va vi uppe med tuppen, eller iallafall nästan...klockan va nog 08:30 när vi gick upp. Åt frukost, Mackan åkte iväg på fotbollsträning och jag hojjade ner till Feelgood för att köra body pump :)

Nehe om man ska ta och göra nåt vettigt nu....

Tjingeling 

Kommentarer

Postat av: Tarjeizahra

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-04-07 @ 16:59:24
URL: http://tarjeizahra.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback