Blött värre

2010-05-25 @ 19:46:18
Idag har jag haft en "slappis" dag, jobbat 6 timmar inne i stan. Det va en lagom arbetsdag ;)
Den gick hyffsat fort, lite böcker o leverera in och plocka upp i hyllan..
Det va fint väder när jag gick ner till jobbet så tog inte med mig nåt paraply...det fick jag sota för när jag gick hem....jisses vad det regna ...Jag och magen blev liiiite blöta på vägen hem.
Dressa om till M´s mysbyxor och satte mig i soffan och slappa när jag kom hem.
Nu kom M precis hem ifrån fotbollsträningen så nu ska vi laga oss lite mat.

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Jimmysolveig

Very interesting & professional site.

2011-07-01 @ 11:25:02
URL: http://jimmysolveig.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback