Dags för en uppdatering kanske...

2010-05-19 @ 21:31:00

Nästan en vecka har gått sen jag bloggade sist...Skärpning Maria :P

Vi avslutade vår torsdagskväll med en promenad i Vidingsjö, denna gång blev det 4,5 km :)


Fredagen jobbade jag 10-18.
I lördags jobbade jag 10-17 sen blev det lite jalla jalla, klockan 18:00 skulle vi va hemma hos Hanna & Mange för överraskningsfödelsedagsfest för Åsa + att hon är färdig körskolelärare :)


I söndags jobbade jag 11-17.
I måndags jobbade jag 10-18. På kvällen mötte jag upp Emma & Lina för en fika på Espressohouse.
Alltid lika trevligt att träffa dessa flickor :)
I tisdags jobbade jag 13-20.
Och idag har jag varit ledig. Mötte upp Sarah vid 10:30 på Bokmedia för att hämta läsex som Edvard vart så snäll och fixat åt oss.
Vi fortsatte till Feelgood för lite gym, 20 min löpband, 30 min gym för att sedan avsluta med 30 min löpband!
Himla duktiga va vi, trevligt med lite Sarah sällskap :)
Hem, tog ett långt skönt bad och läste...
Syster och Skorpan tittade förbi en snabbis med, blir alltid lika glad av att se min söta systerdotter och syster med såklart ;)
Diskade, gjorde chokladbollar ...
Se kom Mackan hem, blev en snabbis på stan..
På kvällskvisten åkte vi till Maxi för att fylla upp kyl & frys. Så himla skönt o slippa åka i helgen..

Näe, nu ska jag fortsätta läsa lite....


Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Carro

Fin du är gumman! saknar dig!!! <3

2010-05-20 @ 20:45:30
URL: http://minigustafsson.blogg.se/

Postat av: Lovisa

vad fin du är med lilla magen hjärtat:) underbart vackert gravid! inte långt kvar nu:) wiie

2010-05-21 @ 20:16:14
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Hanna

hoho vilka fina bilder! Emma o mackan blev ju superfina! Vet du att vi gav bort tårtan till grannen och han kom o frågade sen om det var ngt med grädden..haha. Men trevlans var det! ses o hörs! kram kram

2010-05-26 @ 11:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback