Jag vet, den är liten och söt...

2010-05-27 @ 22:02:50

4 arbetsdagar är avklarade, ledig imorgon!
Efter jobbet styrde jag bilen mot Maxi, va inte själv där kan jag säga...
Måste folk handla när jag slutat jobba :P
Hem och laga pannkakor, Mackan (min kock) sprang blodomloppet ikväll så jag fick laga mat själv (dagens i-landsproblem..haha), äta (sååå tråkigt o äta själv), diska.
Nu sitter jag äntligen ner på rumpan =)
Vi får ju besök av säljare titt som tätt på jobbet..som kommer in och tittar till sina varor/gör beställningar. Idag kom säljaren ifrån Papperix in...Åh, vad skoj! När ska du ha? Näe, så snart. Vilken söt liten mage...
För ett par veckor sen va säljaren från Spader inne....ååh, vilken söt lite mage..du va inte stor du...
När jag va på Maxi och skulle betala ikväll så säger hon som står i självscanningen, vilken söt liten mage du har.
(Ska tilläggas att min syster jobbar på Maxi så många känner igen mig där) Vi är tydligen lika jag och min syster ;)
Näe, jag är inte så stor för att vara gravid i 8:e månaden...mina 7 kg är inte så mkt att komma med. Men så länge vår skrutt växer som den ska så är jag bara glad att jag inte är större. Min mage är liten och söt, jag veeeet! haha

Är stolt över Mackan som sprungit blodomloppet (milen) ikväll!



Tjingeling


Kommentarer

Postat av: Anonym

Det är ju inte konstigt att du inte är "större". Du sköter dig och din kropp så väl att det vore konstigt om du gick upp 20kg och fläska på dig! haha Du är ju inte stor från början heller.

Jag hoppas du inte tar illa vid dig, men förstår dig - för mig var det ju tvärtom ;) "Men guuuuud vad stor du är! Du ska ha snaaart va? jaha, nehej tre månader kvar... ojoj" .... hahaha



Du är jättefin!!!!

2010-05-27 @ 22:12:59

Postat av: Angelica

det var från mig nyss...

2010-05-27 @ 22:13:15
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Lovisa

du ser ju ut som alla vill se ut när dom är gravida, inte gå upp mer än nödvändigt. Du är världens finaste å önskar jag med hade sån kropp, för tror jag kommer bli en rktig fläskis om jag blir gravid;)

2010-05-30 @ 10:53:52
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Postat av: Maria

Tack, för de fina kommentarerna! Det värmer.

Söta ni är tjejer =)

KRAM

2010-05-30 @ 22:35:01
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Cissi

Lyssna på dem andra, du är superfin. Lyxproblem säger jag bara :P hihi! Du är bäst tjejen!

2010-06-05 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback