Jobbhelg...

2010-05-04 @ 11:57:38
Vår valborg & 5-årsdag blev väldigt lugn.
Mackan jobbade till 17.00...
Jag hade tvättstugan och hängde med syster & Skorpan på stan en sväng under dagen.
Fick bakrycket på eftermiddagen, det blev dumlekakor, chokladbollar och kladdkaka *mums*
När Mackan kom hem så gick vi och hyrde film....Sen blev det soffhäng.
Mackan fick för sig att bli magsjuk under natten...*opepp* :(
Jag vaknade 05:30 sen kunde jag inte somna om....har nog aldrig haft så gott om tid på morgonen :P
Strax innan 11 åkte jag till jobbet, dagen flöt på bra...klockan slog 17:00 och jag fick åka hem.
Söndagen va aningen segare på jobbet...tror någon hade hängt sig i klockan....
Så förutom jobb denna helg så har vi suttit i varsitt hörn (väldigt omysigt....)på soffan och tittat på film...
Trubbel i paradiset och all about Steve va helt ok.... Mackan tittade på Avatar när jag jobbade i söndags.
DVD Film: Trubbel i paradisetDVD Film: All About SteveDVD Film: Avatar

Vår helg har varit väldigt lugn...hoppas att Mackan har haft sina sjukdomar på ett tag nu.
Förkylning och magsjuk samtidigt...inget skoj alls. Snart kanske vi kan kramas och pussas igen ;) hihi
Vi har levt på avstånd sen i fredagsnatt....saknar Mackans närhet!!
Jobbade 10-18 igår, shit pommes vad lugnt det är nuförtiden på jobbet...Säger bara en sak: Tur jag hade Sarah på jobbet igår...så vi kunde skratta och flammsa och få tiden att gå liiite fortare.
Näe, nu är det dags att äta något för att sedan bege sig mot jobbet 13-20.

Förresten, har varit ute på promenad både lör, sön och imorse...! Så skönt att få komma ut i friska luften efter att ha jobbat en hel dag =)
Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Sis

Snacka om gravidcravings dumlekakor, chokladbollar OCH kladdkaka haha. Ska det va ska det va ordentligt!

puss

2010-05-05 @ 16:53:29
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Frida

Jo, jag såg er allt på stan. :-) Fråga mig inte hur jag kunde känna igen dig bara, eftersom jag endast sett dig på bild här på bloggen. Satt inne på Espresso House när du och din syster (? Ni var i alla fall väldigt lika i profil) gick förbi.

2010-05-06 @ 08:25:39
URL: http://Thisisfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback