Trotsade regnet

2010-05-08 @ 22:36:46

Fy farao vilket skitväder det har varit idag...men inte så konstigt.
Jag har ju ledig helg så då lyser solen med sin frånvaro...Bääääs! Ledig helg brukar innebära dåligt väder...
Men Mackan och jag trotsade vädret och åkte till Vidingsjö och gick 2,5 km i spöregn....haha
Men "tjockis" behöver röra lite på sig...
Vi är ju inte riktigt som alla andra :P Därför vi passar så bra ihop :P


På eftermiddagen drog Mackan iväg på avslutningsfest med innebandylaget ...jag traskade ner på stan och mötte upp Emma för en fika på Fräcka Fröken =)

Ikväll har jag sysselsatt mig med bakning, kladdkaka och chokladbollar ;)

Nehe, nu blir det soffläge och invänta Mackan.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback