Husvisning

2010-05-10 @ 22:09:01
Ny vecka igen...blir en mjukstart i början av veckan:
13-20 idag
ledig imorgon
13-20 onsdag
ledig torsdag

Men sen jobbar jag fre, lör, sön, mån, tis...*pjuuh* Tur att jag mår så bra som jag gör och orkar att jobba.
Inte långt kvar tills semestern börjar =) *pepp*

Igår va vi på husvisning..tyvärr va huset inte mkt att ha men det låg fint iaf ;)
Sen blev det en snabbis på Ikano-huset och Maxi.
På eftermiddagen bjöds det på fika (ju för sig va det jag som hade med mig kladdkaka :P) uppe hos Familjen Forsberg. Mackan och jag har inte firat Linus som fyllde i mars, bättre sent än aldrig som man säger :P


                                           Mackan & Skorpan.
      Mackan kommer bli en kanonbra pappa, ingen tvivel om den saken.

Nu kom Mackan hem ifrån fotbollsträningen...nu är det tack och godnatt.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback