Atjooo

2010-11-17 @ 11:38:38

Under natten till tisdagen så blev Vilmis förkyld :/ Vaknade av att hon hostade och snörvlade...mammas skrutt.
Men men hon har klarat sig i 4,5 månad utan att ha varit sjuk...vilket jag är himla glad för.
Trots att snoret rann och att hon nös titt som tätt så hade hon humöret på topp.


Linus och Skorpan tog med oss på en promenad igår så vi fick lite frisk luft.
När syrran och Mackan kommit hem från sina jobb så sågs vi en snabbis.....
Stackars kusinerna snorade ikapp...


Vilma somnade vid 19 men vaknade 5-6 ggr och va ledsen, tror det va förkylningen som spökade.
Men från 21 till 04:00 sov hon utan nåt stök och bök...efter jag ammat henne vid 04 va det lite oroligt men hon somnade efter ett tag och sov fram till 08:15 :)

Idag har vi inga planer på agendan, väntar på att pappa Markus ska komma hem och mysa med oss.
Jag skippar träningen ikväll då jag också blivit snorig...dessa barnbaciller :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback