Lördag med fint sällskap

2010-11-06 @ 22:52:47

Efter att Vilma dragit i sig ett lass morotspuré till lunch så gick vi upp till Linus & Skorpan för lite fotografering.
Efter det tog vi med dem en sväng på stan, blev både julklappar och födelsedagspresenter köpta. Samt att världens bästa Mackan köpte två t-shirtar och en klänning till mig! Jajjemen, han är bästabästa och jag älskar honom!! Jag som hade min dopoutfit klar har nu ändrat mig :P
På kvällskvisten bjöd vi ner Limpan & Skorpan (fast mest Linus, Skorpan fick leka och busa istället) på lite mat.
Eftersom att min syster fått för sig att jobba stängning ikväll så sällskapa vi med Linus och Skorpan...
Hemma på våran gata tar vi hand om varandra ;)
Här kommer lite bilder ifrån ikväll:





Innan Vilma gick och la sig drog hon i sig ett lass med gröt! Det här med smakportioner är nemas problemas för vår fröken. Imorgon ska hon få testa palsternacka.

Nu är det tack och godnatt för den är familjen...Våra vänner är nog påväg ut på krogen men som småbarnsförälder orkar man knappt vara vaken efter 23... ;)


Kommentarer

Postat av: Anna

Åh vilka fina bilder! Hahaha Linus ser lite blarig ut, ehrm..folköl host

puss!

2010-11-07 @ 14:18:24

Postat av: Anna

Åh vilka fina bilder! Hahaha Linus ser lite blarig ut, ehrm..folköl host

puss!

2010-11-07 @ 14:18:39

Postat av: Lina

Vad fin du är på hårstråt! Jättesnygg färg :)

2010-11-07 @ 20:59:13

Postat av: Maria

Syrran: Klart att de va folköl, nåt annat serveras inte här hemma ;)



Lina: Tackartackar, blev nöjd med färgen på hårstråt ;)

2010-11-09 @ 10:57:54
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback