Tisdag

2010-11-02 @ 21:50:14

Efter lunch tog vi en promenad med Limpan (som nu bytt plats med min syster som börjat jobba, du är saknad sis!) och Skorpan till Ankdammen. Skönt att komma ut lite även om vädret inte va det roligaste, men vad gör det när man har fint sällskap ;) Snodde denna bilden från Linus blogginlägg.


När Mackan kom hem så hade vi ett möte med prästen, nu vet vi hur vi ska bete oss i kyrkan ;)
Nu är Mackan på fotbollsträning, Vilma ligger och sover sött och jag sitter och slappar framför datorn.
Men ska nog gå och lägga mig och läsa lite...
Imorgon ska Vilma och jag till BVC kl 13:00 för vägning & mätning. Annars vet jag inte vad som händer, just det ska ju köra body pump på kvällen :)

Tack och godnatt


Kommentarer

Postat av: Sarah

Bodypump, ftw!

Lider fortfarande av sviterna efter kvällens pass. Instruktör-Maria tyckte det var en bra dag att köra dom jävligaste låtarna NÅGONSIN under ett och samma pass. Snacka om att vara lagom mör nu. =o)



See you tomorrow!!



Puss

2010-11-02 @ 23:33:34

Postat av: Maria

fy fabian, tur jag inte gick på det passet för då hade jag antagligen dött :P hahah

Hoppas att du klarar av att pallra dig till kvällens pass!! :) See you!

puss

2010-11-03 @ 12:07:12
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Sis

Ni är saknade med ska ni veta!

2010-11-03 @ 12:22:27

Postat av: Sarah

Tyckte synd om de tre nya killarna som provade på. Dom måste tro att det är tortyrträning som vi sysslar med. =o)

Inga problem än iaf, så jag dyker säkert upp!

2010-11-03 @ 13:01:06

Postat av: Angelica

Heeeej!! ;)



Om du vill se mer än bara bilder på dessa cupcakes, så är det öppethus hos mig på lördag :) Annars kommer det nog upp lite bilder i bakbloggen i helgen. KRAM



(Och jo, det är mycket bättre med Aimee. Får se vad doktorn säger imorgon)

2010-11-04 @ 00:52:43
URL: http://aimeesmom.blogg.se/

Postat av: Maria

Sis: Hoppas att vi kan ses snart för lite mys & lek :) PUSS



Sarah: Mycket bra jobbat igår, tortyrpass på tiskvällen, och dubblapass på onskvällen!! Du är grym bruden!! Alltid skoj att se dig! :) PUSS



Angelica:Aha, hur dags är det öppet hus? :)

Vad skönt att Aimee mår bättre!!

KRAM

2010-11-04 @ 11:43:49
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Postat av: Michaellena

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-03-08 @ 10:22:26
URL: http://michaellena.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback