Bloggtorka

2010-11-24 @ 17:31:19

Har haft lite bloggtorka de senaste dagarna....inte haft nån lust. Men för alla er som tittat in på sidan och väntat på en uppdatering så kommer den NU!
I lördags kväll så var vi bjudna till Mackans fotbollskompis Martin och hans flickvän Sofia på middag. Inte bara vi som va där utan, Carro, Nicke, Micke och Angela. Det bjöds på 3-rätters och trevligt sällskap =) Vilma va hur duktig som helst, satt och pratade lite och läste sin bok när vi åt, hon åt sin kvällsgröt utan några problem, sen somnade hon sött i värdparets säng.
Vi kom inte i säng förns bortåt 02...så va aningens trött när Vilma slog upp sina blå vid 08. Men vi har bara oss själva att skylla :P
Tyvärr glömde vi ta bilder från kvällen :/
I söndags va det som vanligt babysim, supermysigt.

Sen åkte vi på husvisning direkt efter babysimmet...men vi kom 25 min förtidigt, så när vi stod där och väntade kände vi att näe här vill vi inte bo så vi åkte och handla på maxi istället..haha
På kvällen bakade vi lussebullar :) Mackan gjorde kanonfin deg!! Grymt bra!!

Missa ju att ta en bild när alla bullar va klara....men fina blev de :)
I måndags hade vi en slappdag... :) Kanonskönt!  
Igår va Vilma och jag en sväng på stan. Vi hade inte tänkt att ge oss ut i snöstormen men när vi hörde att kusin Skorpan och Linus hade varit ute så kunde ju inte vi va sämre ;) Vi fixade några julklappar ....inte många kvar nu. Så skönt o ha fixat de flesta innan jag börjar jobba.
Idag har vi varit inne och myst...Vilma sa att hon inte ville gå ut i detta snöväder och jag tänker ju inte göra nåt som hon inte vill :p haha
Får se om det kanske blir ett body pump pass för mig nu på kvällskvisten, är lite stel i nacken och lite öm i ryggen. Och ganska trött efter natten som varit...
Vilma va vaken mellan 02-04 inatt, tillslut fick hon ligga mellan oss....men hon har legat och sparkat mig i ryggen inatt...tack för den.

Nehe mina vänner nu är det dags o laga lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback