Dagens Vilma

2010-10-20 @ 22:20:15

Började dagen med att ligga på mage och träna nacken.
Rullade även runt från mage till rygg. (morsan va inte riktigt beredd på´t och hann inte ta kort)


Sen tog vi på oss mysdressen och myste.


Vilma och jag gick ner på stan på eftermiddagen för att möta upp pappa Markus som varit hos tandläkaren.
Vi tittade in på Hannas jobb och sa hej. Mötte även familjen Blohm/Stenberg på stan :)
När vi kom hem ville Vilma testa sina nya badbyxor, hon ville testa så att de satt bra, lite pinsamt om de trillar av på söndag ;)


Dagens shopping:(använde presentkortet som vi fick av Tobbe & Åsa i present när vi fyllde år)
Blev lite shopping till Vilma :)


Körde ett body pump pass nu på kvällskvisten, när jag kom hem åt vi kladdkaka :)
 Hehe har man tränat får man unna sig nåt gott.
(slöjda ihop den innan jag åkte ner till Feelgood)


Kommentarer

Postat av: moster

Hahaha köp ett par till så kan hon ha ett par som badmössa, svinsnyggt! Fin shopping! Det var ju den tröjan som jag drog i när vi var på Åhléns och bestämt mig för att slå till på:) Värt en hand, den är välbeprövad och omtyckt här hemma!

puss

2010-10-20 @ 22:38:31
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Postat av: Maria

Jag tror fasen vi får införskaffa ett par till. Man vill ju gärna inte doppa frillan i det dära badvattnet ;) Amen visst va det samma tröja? Hahah jag hann först...muhaha ;)

Handen kändes ganska greppvänlig..smal nertill så hon kan hålla i den själv :) O shopping med presentkort är himla fint!! :)

puss

2010-10-21 @ 10:59:38
URL: http://majjabajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback