Fika, Fräcka Fröken, Forsbergs

2010-10-08 @ 21:33:53

Idag har Vilma och jag fikat med Forsbergs på Fräcka Fröken.
Alltid trevligt att hänga med fina familjen Forsberg.


Limpan har gått och köpt sig en ny kamera så han fota både här och där bl.a så tog han den här fina på Vilma.


När Mackan kom hem från jobbet så slöjda han ihop tacos och jag städa.
Efter maten badade han och Vilma och jag dammsög.
Fasiken vad skönt det va att äta innan klockan 18.
Många timmar att bara sitta och slappa i soffan :)
U n d e r b a r t!
Vilma sover sen 30 min, Mackan läser "Gör det själv" och jag surfar runt.


Kommentarer

Postat av: Conradveronika

Very impressed!

2011-08-26 @ 10:45:09
URL: http://conradveronika.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback