Fredagkväll i stugan

2010-10-22 @ 21:34:26

Då så mina kära vänner då var den här fredagen snart slut. Den bara sprang iväg....
Strax efter 13 mötte vi upp syster och Skorpan på gatan och traskade ner på stan, fixade lite ärenden och gick och spana lite.
Sablar vad jag kommer sakna syrran när hon börjar jobba, är ju van att ha henne hemma, kunna ta en sväng på stan, lekstund, fikastund .m.m. Men vi fick vara mammalediga ihop i nästan 4 månader :) Mycket mysigt...
När vi va klara på stan så gick jag hem och ammade Vilma sen gick vi ner på stan igen och mötte upp tant Emma och tant Lina som satt och käka :) Alltid trevligt att träffa dessa tjejer :)
Efter det va Vilma och jag ute och traskade en sväng och mötte upp Mackan som cyklade hem ifrån jobbet.
Kvällsmat, familjebad, vilma sover för natten CHECK!
Mackan sitter och surfar i tredje rummet och jag sitter och surfar i vardagsrummet...sociala klubben :P haha

Har inte tagit ett enda kort idag :(
Slänger in en på mina fina älsklingar som jag tog häromkvällen:

Snart är det tack och godnatt-en ny dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback